One Belt, One Road - Cuuperazione ecunomica

Cina hà dettu u luni chì l'Iniziativa di a Cintura è a Strada hè aperta à a cooperazione ecunomica cù altri paesi è regioni, è ùn hè micca implicata in disputi territuriali di partiti pertinenti.

U portavoce di u Ministeru di l'Affari Esteri, Lu Kang, hà dettu in un briefing di ogni ghjornu chì, ancu s'ellu l'iniziativa hè stata pruposta da a Cina, hè un prughjettu internaziunale per u bè publicu.

Mentre avanzanu l'iniziativa, a Cina sustene u principiu di ugualità, apertura è trasparenza è si ferma à l'operazioni di u mercatu orientate à l'impresa, è ancu à e lege di u mercatu è à e regule internaziunali bè accettate, disse Lu.

Lu hà fattu e rimarche in risposta à i recenti rapporti di i media chì l'India hà decisu di ùn mandà micca una delegazione à u secondu Forum Belt and Road per a Cooperazione Internaziunale più tardi stu mese in Pechino.I rapporti anu dettu chì l'iniziativa mina a sovranità di a nazione sud-asiatica via u Corridor Economicu China-Pakistan in relazione à BRI.

Lu hà dettu chì, "Se sta decisione nantu à participà à a custruzzione di a Belt and Road hè stata possibbilmente fatta per un malintesi", a Cina avanza fermamente è sinceramente a custruzzione di a Belt and Road nantu à a basa di cunsultazione è cuntribuzione per i benefici cumuni.

Hà aghjustatu chì l'iniziativa hè aperta à tutti i partiti chì anu interessatu è disposti à unisce à a cooperazione win-win.

Ùn escluderà alcun partitu, disse, aghjustendu chì a Cina hè disposta à aspittà se i partiti pertinenti anu bisognu di più tempu per cunsiderà a so participazione.

Hà nutatu chì dapoi u primu Forum Belt and Road per a Cooperazione Internaziunale dui anni fà, più paesi è urganisazioni internaziunali si sò uniti à a custruzzione di Belt and Road.

Finu a ora, 125 paesi è 29 urganisazioni internaziunali anu firmatu documenti di cooperazione BRI cù a Cina, secondu Lu.

Frà elli sò 16 paesi di l'Europa Centrale è Orientale è a Grecia.L'Italia è u Lussemburgu anu firmatu un accordu di cuuperazione cù a Cina u mese passatu per custruisce inseme a Belt and Road.A Giamaica hà ancu firmatu accordi simili ghjovi.

Durante a visita europea di u Premier Li Keqiang a settimana passata, e duie parti accunsenu à circà una sinergia più grande trà a BRI è a strategia di l'Unione Europea per cunnette cù l'Asia.

Yang Jiechi, direttore di l'Uffiziu di a Cummissione di l'Affari Esteri di u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista di Cina, hà dettu u mese passatu chì i rapprisentanti di più di 100 paesi, cumprese circa 40 dirigenti stranieri, anu cunfirmatu a so assistenza à u foru di Pechino.


Tempu di Postu: Apr-08-2019