I legislaturi, i cunsiglieri chjamanu a lege naziunale per prutege a biodiversità

I legislaturi naziunali è i cunsiglieri pulitichi anu dumandatu una nova lege è una lista aghjurnata di a fauna salvatica sottu a prutezzione di u Statu per guardà megliu a biodiversità di a Cina.

Cina hè unu di i paesi più biologicamente diversi in u mondu, cù e zone di u paese chì rapprisentanu tutti i tipi di ecosistemi di terra.Hè ancu casa di 35 000 spezie vegetali più altu, 8 000 spezie di vertebrati è 28 000 tippi d'organisimi marini.Hà ancu più spezie di piante cultivate è animali domestici chì qualsiasi altru paese.

Più di 1,7 milioni di chilometri quadrati - o 18 per centu di a massa di a terra di a Cina chì copre più di u 90 per centu di i tipi di l'ecosistema di a terra è più di u 89 per centu di a fauna salvatica - hè nantu à una lista di prutezzione statale, secondu u Ministeru di l'Ecologia è l'Ambiente.

Alcune pupulazioni di animali in via di estinzione - cumpresi u panda giganti, u tigre siberiano è l'elefante asiaticu - anu cresciutu in modu stabile grazie à i sforzi di u guvernu, hà dettu.

Malgradu questi successi, u legislatore naziunale Zhang Tianren hà dettu chì a crescita di a pupulazione umana, l'industrializazione è l'urbanizazione accelerata significanu chì a biodiversità di a Cina hè sempre minacciata.

A Legge di Proteczione Ambientale di a Cina ùn detalla micca cumu a biodiversità deve esse prutetta o elencu punizioni per a so distruzzione, Zhang hà dettu, è mentre a Legge di Prutezzione di a Fauna Salvatica pruibisce a caccia è l'uccisione di animali salvatichi, ùn copre micca e risorse genetiche, una parte chjave di prutezzione di a biodiversità.

Ellu disse chì parechji paesi - India, Brasile è Sudafrica, per esempiu - anu liggi nantu à a prutezzione di a biodiversità, è certi anu promulgatu liggi nantu à a prutezzione di risorse genetiche.

A pruvincia di Yunnan in u sud-ovest di a Cina hà iniziatu a legislazione di biodiversità postu chì i regulamenti sò entrati in vigore u 1 di ghjennaghju.

U legislatore naziunale Cai Xueen hà dettu chì una lege naziunale nantu à a biodiversità "hè un must" per stabilisce un quadru legale è regulatori per u prugressu ecologicu di a Cina.Hà nutatu chì a Cina hà digià publicatu almenu cinque piani d'azzione naziunali o linee guida per a prutezzione di a biodiversità, chì anu stabilitu una bona fundazione per una tale lege.


Tempu di post: 18-mar-2019