A prova HSK cresce in pupularità

L'esami HSK, una prova di cumpetenza in lingua cinese urganizata da a Sede di l'Istitutu Confucius, o Hanban, sò state prese 6,8 milioni di volte in 2018, un 4,6 per centu in più di un annu prima, u Ministeru di l'Educazione hà dettu u venneri.

Hanban hà aghjustatu 60 novi centri d'esame HSK è ci era 1,147 centri d'esame HSK in 137 paesi è regioni à a fine di l'annu passatu, Tian Lixin, capu di u dipartimentu per l'applicazione di a lingua è a gestione di l'infurmazioni sottu u ministeru, hà dettu in una cunferenza di stampa Pechino.

Più paesi anu cuminciatu à aghjunghje a lingua cinese à u so prugramma di insegnamentu naziunale cum'è u cummerciu è i scambii culturali trà a Cina è altri paesi cuntinueghjanu à aumentà.

U guvernu di Zambia hà annunziatu prima di u mese chì hà da sparghje e classi di mandarino da i gradi 8 à 12 in i so 1,000 scole secondarie più di u 2020 - u più grande prugramma in Africa, u Financial Mail, una rivista naziunale in Sudafrica, hà dettu ghjovi. .

A Zambia diventa u quartu paese in u cuntinente - dopu à Kenya, Uganda è Sudafrica - per intruduce a lingua cinese in e so scole.

Hè una mossa chì u guvernu dice chì hè sustinuta da considerazioni cummirciali: hè pensatu chì a rimuzione di e barriere di cumunicazione è culturale stimulerà a cooperazione è u cummerciu trà i dui paesi, u rapportu hà dettu.

Sicondu u ministeru di l'Affari Interni di Zambia, più di 20,000 cittadini cinesi campanu in u paese, avè investitu circa $ 5 miliardi in più di 500 imprese in i settori di a fabricazione, l'agricultura è u sviluppu di l'infrastruttura, hà dettu.

Inoltre, i studienti di u liceu in Russia piglianu u mandarino cum'è una lingua straniera elettiva à l'esame d'ingressu à l'università naziunale di Russia per esse iscritti à l'università per a prima volta in 2019, hà dettu Sputnik News.

In più di l'inglese, l'alemanu, u francese è u spagnolu, u mandarin diventerà a quinta prova di lingua elettiva per l'esame d'ingressu à l'università russa.

Patcharamai Sawanaporn, 26 anni, un studiente graduatu in l'Università di l'Ecunumia è l'Ecunumia Internaziunale di Pechino da Tailanda, hà dettu: "Sò affascinatu da a storia, a cultura è a lingua di a Cina, è ancu di u so sviluppu ecunomicu, è pensu chì studià in Cina puderia furnisce alcune grandi opportunità di travagliu, postu chì vecu un investimentu crescente è una cullaburazione trà i dui paesi ".


Tempu di post: 20-May-2019