Venneri in u Parcu Olimpicu di Pechino, una attività di cunti à a rovescia di 1.000 ghjorni di l'Olimpiadi Invernali 2022 si svolge.

Cù 1 000 ghjorni per andà prima di l'Olimpiadi Invernali di u 2022, i preparativi sò avviati per un avvenimentu successu è sustenibile.

Custruitu per i Ghjochi d'estate di u 2008, u Parcu Olimpicu in u centru di u centru di u nordu di Pechino hè tornatu à u focu u venneri quandu u paese hà iniziatu a so cunta à a rovescia.L'Olimpiadi Invernali di u 2022, si terrà in Pechino è co-ospite Zhangjiakou in a pruvincia adiacente di Hebei.

Cum'è u simbolicu "1,000" lampò nantu à un clock digitale nantu à a Torre Linglong di u parcu, un stabilimentu di trasmissione per i Ghjochi di u 2008, l'aspettativa hè stata aumentata per l'extravaganza di sport invernali, chì duverà da u 4 à u 20 di ferraghju in u 2022. Avvenimenti - u centru di Pechino, u distrittu nord-occidentale di Yanqing è u distrittu di muntagna di Zhangjiakou Chongli.

"Cù a celebrazione di u countdown di 1 000 ghjorni vene una nova tappa di preparazione per i Ghjochi", hà dettu Chen Jining, sindaco di Pechino è presidente esecutivu di u Cumitatu d'Organizazione di l'Olimpiadi Invernali 2022."Cerceremu di furnisce un fantasticu, straordinariu è eccellenti Ghjochi Olimpichi è Paralimpichi Invernali."

U countdown di 1.000 ghjorni - lanciatu vicinu à l'iconicu Bird's Nest è u Water Cube, tramindui 2008 locu - hà sottolineatu l'attenzione di Pechino à a sustenibilità in a preparazione di una seconda volta per una stravaganza olimpica riutilendu e risorse esistenti custruite per i Ghjochi d'estate.

Sicondu u cumitatu d'urganizazione di l'Olimpiadi d'inverno 2022, 11 di i 13 posti necessarii in u centru di Pechino, induve tutti i sporti di ghiaccio seranu messi in scena, utilizanu strutture esistenti custruite per u 2008. Prughjetti di ricuperazione, cum'è a trasfurmazioni di u Cube d'Acqua (chì ospitu a natazione in u 2008). ) in una arena di curling riempiendu a piscina cù strutture d'acciaio è facendu ghjacciu nantu à a superficia, sò bè ​​​​in corso.

Yanqing è Zhangjiakou preparanu altre 10 posti, cumprese stazioni di ski esistenti è alcuni prughjetti di novu custruiti, per accoglie tutti l'ottu sporti olimpichi di neve in 2022. I trè clusters seranu cunnessi da una nova ferrovia d'alta velocità, chì serà cumpletata à a fine. di st'annu.Sembra oltre i Ghjochi per spinta u futuru turismu di sport invernali.

Sicondu u cumitatu d'urganizazione, tutti i 26 posti per u 2022 seranu pronti da ghjugnu di l'annu prossimu cù u primu avvenimentu di prova, una serie di sci di a Copa Mondiale, prevista per esse tenuta in u Centru Naziunale di Sci Alpinu di Yanqing in ferraghju.

Circa u 90 per centu di u travagliu di terra move per u centru di a muntagna hè avà cumpletu, è una riserva forestale di 53 ettari hè stata custruita vicinu per u trasplante di tutti l'arburi affettati da a custruzzione.

"I preparativi sò pronti per passà à a prossima tappa, da a pianificazione à a fase di preparazione.Pechino hè avanti in a corsa contr'à u tempu ", hà dettu Liu Yumin, direttore di u dipartimentu di pianificazione, custruzzione è sviluppu sustenibile di u Cumitatu d'Organizazione Olimpicu 2022.

U pianu legatu per i Ghjochi Olimpichi è Paralimpichi Invernali hè statu svelatu in ferraghju.I piani miranu à ottimisà i disinni è l'operazioni di i posti per esse benefizii per e regioni ospitanti dopu à 2022.

"Eccu, avete i posti da u 2008 chì saranu aduprati in u 2022 per un settore cumpletu di sport invernali.Questa hè una storia maravigliosa di legatu ", disse Juan Antonio Samaranch, vicepresidentu di u Cumitatu Olimpicu Internaziunale.

Impulsà tutte e sedi di u 2022 utilizendu energia verde mentre minimizeghja l'impattu ambientale, mentre pianificanu e so operazioni post-Giochi, sò chjave in a preparazione di u locu quist'annu, hà dettu Liu.

Per sustene e preparazioni finanziariamente, Beijing 2022 hà firmatu novi partenarii di cummercializazione domestica è quattru sponsor di u sicondu livellu, mentre chì u prugramma di licenza di i Ghjochi, chì hè statu lanciatu à principiu di l'annu passatu, hà cuntribuitu 257 milioni di yuan ($ 38 milioni) in vendite di più di 780. tippi di prudutti cù u logu di i Ghjochi Invernali da u primu trimestre di questu annu.

U Cumitatu d'Organizazione di u venneri hà ancu svelatu i so piani per u reclutamentu è a furmazione di vuluntarii.U reclutamentu internaziunale, chì serà lanciatu in dicembre per mezu di un sistema in linea, hà da scopu di selezziunà 27 000 vuluntarii per serve direttamente l'operazione di i Ghjochi, mentre chì altri 80 000 o più travaglianu cum'è vuluntarii di a cità.

A mascotte ufficiale di i Ghjochi serà presentata in a seconda mità di questu annu.


Tempu di Post: 11-May-2019