A prospettiva per l'industria turistica cinese resta robusta

L'operatori di vacanze di lusso è e compagnie aeree sò pusitivi nantu à e prospettive per l'industria turistica di u paese, postu chì u settore hè statu robustu, anu dettu l'insider di l'affari.

"Ancu cù u rallentamentu di l'ecunumia glubale, a crescita ecunomica di a Cina è u putere di cunsumu cumparatu cù altre parti di u mondu sò sempre avanti, soprattuttu in l'industria turistica", hà dettu Gino Andreetta, CEO di Club Med China, un lussu di fama mundiale. marca resort.

"In particulare durante e vacanze è i periodi festivi, avemu fattu ancu megliu", disse Andreetta.Hà aghjustatu chì ancu s'è a situazione internaziunale puderia influenzà certi industrii cum'è l'impurtazione-esportazione, a prospettiva per u turismu regiunale in Cina hè ottimistica postu chì a dumanda di vacanze cum'è un mezzu di scappu è di scopra novi sperienze era in constantemente crescente.

Ellu disse chì l'affari di u gruppu ùn anu vistu nisuna traccia di un impattu negativu di a guerra cummerciale nantu à l'abitudini di cunsumu di i turisti cinesi.À u cuntrariu, u turismu high-end guadagna pupularità.

Duranti a Festa di u travagliu in Maghju è u Festival di Dragon Boat in u ghjugnu, u gruppu hà vistu una crescita di 30 per centu in u numeru di turisti chinesi chì visitanu i so resorts in Cina.

"U turisimu high-end hè una nova forma di turismu chì hè apparsu dopu u sviluppu di u turismu naziunale in Cina.Hè risultatu da a migliione di l'ecunumia generale, a migliione di i standard di vita di e persone, è l'individualizazione di l'abitudini di cunsumu ", disse.

Ellu disse chì u gruppu prumove e fughe per a prossima festa di u ghjornu Naziunale è u Festival di a Mid-Autumn, postu chì u Club Med crede chì a tendenza per l'esperienze di vacanze di qualità in Cina hè incuragisce è aspetta di cresce più.U gruppu hà ancu pensatu à apre dui novi resorts in Cina, unu in u situ di l'Olimpiadi Invernali 2022 è l'altru in u Nordu di u paese, disse.

L'operatori aerei sò ancu pusitivi nantu à a prospettiva di l'industria.

"L'operatori aerei sò sempre trà i primi à sente un cambiamentu in l'ecunumia.Se l'ecunumia hè bona, operaranu più voli ", hà dettu Li Ping, assistente direttore di u dipartimentu cummerciale di Juneyao Airlines, aghjustendu chì a compagnia aerea avia fiducia in i viaghji in uscita di a Cina.A cumpagnia hà annunziatu recentemente una nova strada trà Shanghai è Helsinki sottu una cooperazione di code-share cù Finnair.

Joshua Law, vicepresidentu di l'Asia di u Nordu di Qatar Airways, hà dettu chì in 2019 a compagnia aerea prumuverà ancu u turismu à Doha è incuraghjerà i turisti chinesi à andà per viaghjà o transitu.

"A cumpagnia rinfurzà ancu u serviziu furnitu à i clienti chinesi per risponde à e so dumande è vince a so appruvazioni", disse.

Akbar Al Baker, direttore generale di u gruppu di Qatar Airways, hà dettu: "A Cina hè u più grande mercatu turisticu in uscita in u mondu è in 2018, avemu vistu una crescita significativa di 38 per centu in u numeru di visitatori chinesi da l'annu precedente".


Tempu di post: 28-ghjugnu-2019