DOCCE D'URGENZA E REQUISITI DI STAZIONE DI LAVAGGIO-1

Siccomu u standard ANSI Z358.1 per questu equipamentu di lavare d'urgenza hè statu iniziatu in 1981, ci sò stati cinque rivisioni cù l'ultime in 2014. In ogni rivisione, stu equipamentu di flussu hè fatta più sicura per i travagliadori è l'ambienti di u travagliu attuale.In e FAQ quì sottu, truverete risposte chì sò cumunimenti dumandate nantu à questu equipamentu d'emergenza.Speremu chì questu hè utile per voi è a vostra urganizazione.

REQUISITI OSHA

Quale determina quandu un stabilimentu hà bisognu di una stazione di lavatu d'emergenza?

L'Associazione di Salute è Seguretat Occupational (OSHA) hè l'agenzia regulatoria chì specifica induve è quandu questu equipamentu d'urgenza hè necessariu è OSHA dipende da l'Istitutu Naziunale Americanu di Standards (ANSI) per sviluppà normi per specificà l'usu è i requisiti di rendiment.ANSI hà sviluppatu u standard ANSI Z 358.1 per questu scopu.

Chì sò i criteri chì OSHA usa per fà sta determinazione?

L'OSHA dichjara chì ogni volta chì l'ochji o u corpu di una persona pò esse esposti à materiale corrosivu, allora un stabilimentu furnisce l'equipaggiu per u lavatu è u drenching rapidu in l'area di travagliu per l'usu d'urgenza immediata.

Qualessu tipu di materiale hè cunsideratu cum'è un materiale corrosivu?

Un chimicu hè cunsideratu corrosivu s'ellu distrugge o cambia (irreversibilmente) a struttura di u tessulu umanu in u situ di cuntattu dopu l'esposizione per un periudu specificu di tempu dopu.

Cumu sapete se un materiale in un locu di travagliu hè corrosivu?

U materiale corrosive hè presente in parechji posti di travagliu sia da elli stessi o cuntenuti in altri materiali.Hè una bona idea di riferite à i fogli MSDS per tutti i materiali chì ci sò esposizioni in u locu di travagliu.

NORME ANSI

Quantu tempu sò stati dispunibuli i standard ANSI per questu equipamentu per u situ di travagliu industriale?

U standard ANSI Z 358.1 hè statu publicatu prima in u 1981 è dopu rivisu in 1990, 1998, 2004, 2009 è 2014.

U standard ANSI Z 358.1 s'applica solu à stazioni di lava-occhi?

No, u standard hè ancu applicatu à e docce d'emergenza è l'equipaggiu di lavaggio d'occhi / faccia.

REQUISITI DI FLUSHING & FLOW RATE

Chì sò i requisiti di lavaggio per stazioni di lavaggio d'occhi?

Un lavaocchi portatile è alimentatu da gravità necessitanu tramindui un flussu di 0,4 (GPM) galloni per minutu, chì hè 1,5 litri, per 15 minuti cumpleti cù valvole chì si attivanu in 1 secondu o menu è stà aperti per lascià e mani libere.Una unità immersa duverebbe furnisce u fluidu di flussu à 30 liri per inch square (PSI) cù un supply d'acqua ininterrottu.

Ci sò diverse esigenze di lavaggio per una stazione di lavaggio d'occhi/faccia?

Una stazione di lavaggio d'occhi / faccia richiede un lavatu di 3 (GPM) galloni per minutu, chì hè 11,4 litri, per 15 minuti cumpleti. Ci deve esse capi di lavaggio d'occhi più grande chì ponu copre l'ochji è a faccia o un spray per a faccia chì pò esse usatu quandu hè regularmente. i capi di lavaggio d'occhi di taglia sò stallati nantu à l'unità.Ci sò ancu unità chì anu sprays separati per l'ochji è sprays separati per a faccia.U locu è u mantenimentu di l'equipaggiu per lavare l'occhi / a faccia hè u listessu cum'è per e stazioni di lavatu.U pusizziunamentu hè u listessu cum'è per una stazione di lava-occhi.

Chì sò i requisiti di risciacamentu per e docce d'emergenza?

I docce d'urgenza chì sò cunnessi in permanenza à una fonte d'acqua potable in una facilità deve avè un flussu di 20 (GPM) gallons per minutu, chì hè 75,7 litri, è 30 (PSI) liri per pollice quadratu di un supply d'acqua ininterrottu. .I valvuli anu da attivà in 1 secondu o menu è deve stà aperti per lascià e mani libere.I valvuli nantu à queste unità ùn deve micca chjude finu à ch'elli sò chjusi da l'utilizatori.

Ci hè un requisitu speciale per i Docce Combinate chì cuntenenu un cumpunente di lava-occhi è doccia?

U cumpunente di lava-occhi è u cumpunente di doccia deve esse certificatu individualmente.Quandu l'unità hè accesa, nè cumpunenti pò perde a pressione di l'acqua per via di l'altru cumpunente attivatu à u stessu tempu.

Quantu duverebbe u fluidu di lavatu da u capu di a stazione di lavatu per lavà l'ochji in modu sicuru?

U fluidu di flussu deve esse abbastanza altu per permette à un utilizatore per esse capace di mantene l'ochji aperti mentre u flussu.Duverebbe copre l'area trà e linee di l'internu è l'esternu di un calibre à un certu puntu menu di ottu (8) inch.

Quantu rapidu deve u fluidu di lavare scorri da i capi?

U flussu ascendente deve esse cuntrullatu à un flussu minimu à bassa velocità per assicurà chì l'ochji di a vittima ùn sò micca più danati da u flussu di u fluidu di flussu.

REQUISITI DI TEMPERATURE

Chì ci hè u requisitu di temperatura per u fluidu di lavaggio in una stazione di lava-occhi secondu ANSI/ISEA Z 358.1 2014?

A temperatura di l'acqua per u fluidu di rinfrescante deve esse tipida, chì significheghja trà 60º è 100ºF.(16º-38º C).Mantene u fluidu di rinfrescante trà queste duie temperature incuraghjerà un travagliadore feritu à stà in e linee guida di ANSI Z 358.1 2014 per una durata di 15 minuti di flussu chì aiutarà à prevene più ferite à l'ochju (s) è a prevenzione di l'assorbimentu ulteriore di chimichi.

Cumu pò esse cuntrullata a temperatura per stà trà 60º è 100ºF in i lavagli oculari d'emergenza o in e docce per esse conformi à a norma rivista?

Se u fluidu di rinfrescante hè determinatu per ùn esse micca trà 60º è 100º, vàlvula di mistura termostatica pò esse installata per assicurà una temperatura consistente per u lavu oculare o a doccia.Ci sò ancu unità turnkey dispunibili induve l'acqua calda pò esse specificamente dedicata à una unità particulare.Per e grandi strutture cù parechji lavaggi d'occhi è duscia, ci sò sistemi più cumplessi chì ponu esse installati per mantene a temperatura trà 60º è 100ºF per tutte e unità in a facilità.


Tempu di post: 23-May-2019