Sicurezza per l'occhi è a doccia d'urgenza

Chì sò i lavaggi d'urgenza è e duche?

L'unità d'urgenza utilizanu l'acqua di qualità potabile (potabile) è ponu esse cunservata cù saline buffered o altre suluzione per sguassà i contaminanti dannosi da l'ochji, a faccia, a pelle o a robba.Sicondu l'estensione di l'esposizione, una varietà di tipi pò esse usata.Sapendu u nome ghjustu è a funzione vi aiuterà cù a selezzione curretta.

  • Eyewash : cuncepitu per lavà l'ochji.
  • Lavatu per l'ochji / a faccia: cuncepitu per lavà l'ochji è a faccia à u stessu tempu.
  • Doccia di sicurezza: cuncepitu per lavà tuttu u corpu è a ropa.
  • Tubu drench handheld: cuncepitu per lavà a faccia o altre parti di u corpu.Ùn deve esse aduprata solu, salvu chì ùn ci hè doppia testa cù a capacità per l'operazione mani libere.
  • Unità di lavaggio persunale (buttiglie di suluzione / squeeze): furnisce un risciacamentu immediatu prima di accede à l'attrezzatura d'emergenza appruvata da ANSI è ùn risponde micca à i requisiti di unità d'emergenza immerse è autonome.

Requisiti di Sicurezza è Salute Occupational (OSHA).

OSHA ùn impone micca u standard di l'Istitutu Naziunale Americanu di Standards (ANSI), ancu s'ellu hè una pratica megliu, perchè ùn l'hà micca aduttatu.L'OSHA pò ancu emette una citazione à un locu sottu u 29 CFR 1910.151, u requisitu di i servizii medichi è di u primu aiuti, è ancu sottu à a Clausura di u duvere generale.

OSHA 29 CFR 1910.151 è u standard di custruzzione 29 CFR 1926.50 dichjaranu, "Induve l'ochji o u corpu di qualsiasi persona pò esse esposti à materiali corrosivi dannosi, strutture adatte per un drenching rapidu o lavatu di l'ochji è u corpu deve esse furnite in l'area di travagliu per usu d'urgenza immediata ".

A Clausula Generale di Duty [5 (a) (1)] stabilisce chì i patroni anu a respunsabilità di furnisce à ogni impiigatu, "impiegu è un locu di travagliu chì sò liberi da periculi ricunnisciuti chì causanu o sò prubabilmente di causà a morte o fisicu seriu. dannu à i so impiegati ".

Ci hè ancu standard chimichi specifichi chì anu esigenze di doccia d'urgenza è lavatu d'occhi.

ANSI Z 358.1 (2004)

L'aghjurnamentu di u 2004 per u standard ANSI hè a prima rivisione di u standard da u 1998. Ancu s'ellu a maiò parte di u standard ùn hè micca cambiatu, i pochi cambiamenti facilitanu u cumplimentu è l'intelligenza.

Rate di flussu

  • Lavagli occhi:flussu di flussu di 0,4 litri per minutu (gpm) à 30 liri per pollice quadratu (psi) o 1,5 litri.
  • Lavà l'ochji è a faccia: 3,0 gpm @30 psi o 11,4 litri.
  • Unità immerse: flussu di lavaggio di 20 gpm à 30 psi.

Tempu di post: 21-mar-2019