Cina apre più di 600 caserne à u publicu

8.6日新闻图片

1 d'Aostu, hè un ghjornu significativu per u Cinese, chì hè u ghjornu di l'Armata.U guvernu face parechje attività per celebrà l'anniversariu.Unu di elli hè apertu à a caserne à u publicu, prumove a cumunicazione trà l'esercitu è ​​​​u publicu.

A Cina apre più di 600 caserne à u publicu per celebrà u 91u anniversariu di a fundazione di l'Armata di Liberazione Populare (PLA) u 1 d'Aostu.

Ci sò parechje caserne aperte à u publicu, cumprese caserne di l'armata, a marina, a forza aerea è a forza di missile di u PLA.Intantu, a polizia armata à i livelli di divisione, brigata, regimentu, battaglione è cumpagnia serà dispunibule per u publicu per visità, coprendu 31 regioni pruvinciali in tuttu u paese.

L'apertura di a caserma aiutarà u publicu à capisce i rializazioni di a riforma è u sviluppu fatti da a difesa naziunale è l'armata, è amparà da u spiritu di travagliu di i suldati, u documentu hà dettu.

A caserna serà aperta durante i grandi festivali è i ghjorni di cummemorazione, cù attività da esse realizate per l'interazzione cù u publicu.


Tempu di post: Aug-06-2018